13

pazar akşamı yorgunluğunun üstüne en güzel ne gider.. battaniye altından izlenen kaliteli bir dizi..

1.sezon 5.bölüm : Blind Spot
Yönetmen: Clark Johnson

Brody'de ayna kullanımına ve hem yansıma ile farklı kişilik hem de bakışma ile kişilik çatışması anlatımına devam.. bu bölümde de ayna yine ilk bölümde olduğu gibi buharlıydı ve Brody kendisi sildi.. bölümün sonuna doğru Carrie'nin rahatsızlığı şiddetlenince yine güzel bir ayna kullanımı vardı.. 

en önemlisi ise artık bu bölümde Brody'nin masum olmadığı, terörist olduğunun izi bırakıldı.. bir operasyonla yakalanan Hamid ile sorgu odasında görüşen Brody, adamın gözlerinin içine bakarak: "beni dövdün, beni aşağıladın, en yakın arkadaşımı öldürdün.." dedi.. oysaki arkadaşını Hamid değil kendisi öldürmüştü.. ve bunu ikisi de biliyorlardı.. Hamid'in orada "hayır arkadaşını ben öldürmedim, sen kendin öldürdün" deme ihtimalini göze almış olamaz.. demek ki ikisi birbirine manalı manalı bakarken ikisinin anlayacakları bir şekilde konuştular.. ve nitekim akabinde kavga ettiler ve Brody'nin o sırada buna usturayı verme ihtimali çok yüksek.. 

bu arada Saul'dan da şüphelenmedim değil usturayı vermek konusunda.. çünkü sorgulama için ilk odasına girdiğinde tuhaf bir şekilde merhaba derken ellerini sıkı sıkı tutmuştu.. bunu da not etmiş olayım.. bakalım Saul'e dair daha da farklı şeyler verilecek mi..

ama usturayı kim vermiş olursa olsun, Brody'nin Hamid'in gözünün içine bakarak "arkadaşımı öldürdün" diye yalan söylemesi Brody'yi artık benim için masum mu terörist mi sorgulamasından terörist konumuna getirmiştir.

0 yorum:

Yorum Gönder