535


Eskiden her cuma gününü iple çekerdim. Okumayı en sevdiğim kitap eki "Radikal Kitap‬" idi. Sonra Radikal basılı gazete olarak kapandı. Ve kitap eki ‎Hürriyet Gazetesi‬ ile verilmeye başlandı. Ancak sadece İstanbul'da bazı bayiilerde. Ömür arasıra alıp, evinde biriktirip ve ne zaman bana gelirse getiriyor. Ancak o zaman bir çayla tadını çıkarabiliyorum okumanın. İnsanın böyle güzel arkadaşlarının olması ne muhteşem :) Eski sayıları okumak isteyenleri de Cafe 7.Oda'ya bekliyorum.. 

Elimdeki son sayı: 713.. (14 Kasım 2014).. Ömürü dört gözle bekliyorum tabi ki bu durumda :) 54 kitabın tanıtımının olduğu bu sayıdan beni en çok çarpan söz:

"Hatıra bırakmadığınız yeri özlemezsiniz."

İşte bu.. 
Benim özlediğim yer çok az.. 
Özlemek istediğim yerler ise ne çok.. 
Oysa zamanla birlikte hayat akıp gidiyor.. 
Özleyemeden.. 
Durduğun yerde.. 

- Fatoş Avcıoğlu -

0 yorum:

Yorum Gönder