63

Telefonumu yine servise göndereceğim.. Bugün dilekçemi yazdım.. Eminim pek çok garip sorunla karşılaşıyordur herkes ama benim sorun da gariplikte ilk ona girer sanırım. Cep telefonum kendisini ev telefonu sanıyor. Evimin sınırları dahilinde hiçbir problem yaşamadan kullanabiliyorum her hizmeti.. Ev sınırları dışına çıktığım anda da "arama/aranma/sms/internet" hizmetlerini kullanamıyorum. Ama telefonun ekranına baktığınızda hiçbir problem yok. Çekme sorunu dahi görünmüyor.. Sadece o hizmetleri kullanmak istediğimde öylece duruyor telefon, hiçbir şey yapmıyor.. 

Telefonumu 1 yıl önce İstanbul Bilişim'den almıştım. Ve telefonum HTC ONE M7. Bu notu da özellikle yazıyorum ki, not defterimi okuyanlar için kulakta bir küpe kalsın.. Öncelikle telefonum müthiş çalışıyor. Hem rahat hem de çok hızlı. On ay hiç sorunsuz kullandım. Ama kasım ayının başından beri çözülemeyen bir sorunu var. İstanbul Bilişim'in bağlı bulunduğu teknik servis olan DGB Elektronik kötü bir servis. Aynı sorunla telefonumu 3.kez göndereceğim. Her defasında ellerinde 20 iş gününe yakın tutuyorlar. Artık kanunen yeni telefon talep etme hakkımın doğacağı günden bir gün önce de sanki telefonumu düzeltmiş gibi teslim ediyorlar. Kasım ayının başından beri aslında telefonumu kullanamıyorum. Yollarda gidip geliyor. Bu iş için sağolsun İstanbul'da arkadaşım da koşturup duruyor. Ben buradan Burak'a yolluyorum telefonumu. Burak ta Bakırköy'e gidip servise teslim ediyor. 20 gün sonra servisten gelen mesaj üzerine Burak yeniden gidip telefonumu alıyor. Bana kargo ile gönderiyor. Ben elime ulaştığında açıp deniyorum, yeniden bütün programları indiriyorum. Ve ev sınırlarından sorun yok, dışarıya çıktığımda çalışmıyor.. Yeniden bütün her şeyi siliyorum telefonumdan ve yeniden kargo yolları başlıyor.. Tüm bu süreçte ne yazılı olarak ne de açtığım onca telefona rağmen sözlü olarak telefonuma ne olduğuna dair tek bir bilgi dahi alamamış olmak da cabası. 

Daha yazacak pek çok şikayetim mevcut servis hakkında. Şimdi bu gece yeniden telefonumu boşaltıp yarın kargo ile göndereceğim Burak'a. 

Bu arada tüketici olarak arıza durumlarındaki yasal haklarımız şu şekilde:
** 1 yıl içinde 6 farklı arızada yeni telefon isteme veya para iadesi hakkı
** 1 yıl içinde 4 aynı arızada yeni telefon isteme veya para iadesi hakkı
** Teknik serviste 20 iş gününde giderilemeyen arıza sonucu yeni telefon veya para iadesi hakkı
** Teknik serviste 10 iş gününü geçen tamir süresinde geçici telefon isteme hakkı

0 yorum:

Yorum Gönder